woensdag 20 juni 2012

even geen foto's...

....want ik schaam me een beetje. Met al die regenval van de afgelopen weken, ben ik vrijwel niet op de tuin geweest. En de planten die het goed doen met veel regen zijn....juist ja: onkruidplanten. Dus nu schaam ik me een beetje voor het aanzicht van de tuin. Weliswaar groen, maar het verkeerde groen. Ik ga de komende dagen (zou het droog blijven?) flink aan de slag met onkruid trekken en daarna zal ik weer foto's plaatsen...

Overigens wel al wat lekkers kunnen oogsten: aardbeien, peulen en erwten. Heel veel peulen en erwten. Dus we eten er wel al lekker van. De sla was opgegeten door de slakken, dus dat moet ik opnieuw zaaien. De andijvie komt boven de grond (hoewel ik medetuiniers zie lopen met hele struiken andijvie, blijkbaar was ik een beetje laat met zaaien...), evenals de worteltjes en bietjes. De uien worden al mooi groot, dus daar valt over een tijdje ook flink te oogsten. Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten