vrijdag 28 maart 2014

hard gewerkt

Zoals in het vorige blogje gezegd, ben ik vandaag op de tuin geweest. Het was fantastisch weer: zo'n 18°C-19°C, weinig wind en veel zon. Goed weer om eens flink aan de slag te gaan.

Ik ben bezig geweest op een stuk grond die volledig dicht was geslagen, omdat ik er (schaam, schaam) al veel te lang niets mee gedaan had. Dit jaar wil ik het stuk wel weer gebruiken, dus ik moest wel even aan de slag.

Dit is een voor-foto:


Ik ben flink met de hak aan de slag gegaan om de grond los te maken en daarna heb ik er compost overheen gegooid. Helaas niet zoveel als ik zou willen, maar ik had even niet meer in voorraad. Daarna de compost besproeid, in de hoop dat allerlei kleine beestjes uit de diepe klei omhoog komen om de compost onder te werken.

Dit is de foto aan het eind van de middag:


Je kan zien dat ik wel wat meters gemaakt heb, maar dat er ook nog wel wat meters te gaan zijn. Gelukkig wordt het dit weekend goed weer en heb ik alle kans om dit stuk grond af te kunnen maken. Wordt vervolgd...

1 opmerking:

  1. Zo flink gewerkt, altijd weer een hele klus he, maar nu zie je goed verschil inderdaad, heb je het inmiddels af en beplant?

    BeantwoordenVerwijderen