woensdag 7 mei 2014

time flies...

....when you're having fun in the garden!

Er wordt op de tuin hard gewerkt, maar helaas vergeet ik steeds om foto's te maken. Vandaag dan maar een fotovrij blogje.

Ik ben bezig met het onkruidvrij maken van diverse stukken grond. Maar met de droogte valt dat soms niet mee. De aarde (klei) is keihard geworden, met de schoffel kom ik er niet meer doorheen. Dus verder met de hand, dat lukt op zich wel, maar 's avonds heb ik wel pijn in handen en polsen.

Met deze harde grond is het ook lastig zaaien, ik ben bang dat als ik zaai er niets op zal komen. Ik wacht daar dus nog even mee (het is ook pas begin mei, dus bijna alle gewassen kunnen in de komende weken gezaaid worden). De gewassen die ik nu wel heb staan, zijn:

  • aardappels
  • rode ui
  • witte ui
  • sjalot
  • knoflook
  • bieten
  • erwtjes




Geen opmerkingen:

Een reactie posten