zaterdag 25 oktober 2014

paprika

Vandaag weer even naar de tuin geweest. We hebben een aantal zakken tuinaarde daarheen gebracht. Binnenkort kunnen die over het moestuingedeelte worden uitgestort en ingewerkt.

Ik had een paar weken geleden van de "oude tuin" nog 2 paprikaplanten meegenomen. Ze stonden er nog zo mooi bij, dat ik ze heb uitgegraven en in een pot met potgrond heb gezet. Ze staan nu in pot op de nieuwe tuin, en ze staan er nog steeds fantastisch bij (excuses voor de kwaliteit van de foto's, ze zijn met mijn mobiel genomen...):


Eén van de planten bloeit zelfs nog:


Aan de andere plant zitten nog paprikaatjes, leuk he:


Ik denk dat ik ze binnenkort in de kas ga zetten, eens kijken of de paprikaatjes nog volgroeien en gaan rijpen. Dat zou natuurlijk wel heel gaaf zijn!! Verse paprika in de winter....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten