zaterdag 2 april 2016

eindelijk weer voor de tuin!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik een "goed-weer-tuinierder" ben. Als het hard waait of regent, dan zul je mij niet zo snel op de tuin vinden. En wat een ellende dit jaar: tot eind maart was het slecht weer (voor mij dan, he). Gelukkig gaat het weer nu de goede kant op.
En dus is het nu toch écht weer én tijd voor de tuin!

Ik zag dat ik vorig jaar een bolletje knoflook was vergeten te oogsten. De teentjes zijn in de winter uitgegroeid tot nieuwe plantjes. Ik heb ze even apart in potjes gezet, totdat ze naar hun definitieve plekje in de tuin kunnen verhuizen.







Verder heb ik het terras van onkruid ontdaan en een coniferenhaag gesnoeid. Niet zo spectaculair dus, en ook geen foto's van gemaakt.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten