maandag 21 november 2016

zaadjes gekregen!

Sinds ca. 10 jaar ben ik lid van de Ruilkring in mijn stad en ik zit al een tijdje in het bestuur. Gisteren was mijn laatste Algemene Ledenvergadering als bestuurslid. Ik heb nu 3 jaar in het bestuur gezeten en de termijn voor een bestuurslid loopt dan af. Je kunt je dan wel herkiesbaar stellen, maar dat heb ik niet gedaan. Een ander mag nu mijn functie innemen. 

Dus nam ik gisteren afscheid. En, kreeg ik kadootjes! Uit de kadootjes blijkt wel dat de mensen binnen de Ruilkring mij goed kennen. Ik kreeg zaadjes! Verpakt in envelopjes gemaakt van behangstalen die je bij de bouwmarkt kunt halen, hartstikke leuk!


Zaden voor de vlinders en de bijen...


Zaden voor de mooi...

stokroos-zaad
En zaden voor de inwendige mens!

geen beschrijving in het zakje, maar waarschinlijk pompoenzaad

En, omdat ik nu minder tijd aan de Ruilkring kwijt ben, kan ik weer meer tijd in de tuin besteden. Kan ik in het voorjaar kijken hoe deze zaden zich ontwikkelen tot mooie planten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten