maandag 16 januari 2017

winter

Ik ben al een hele tijd niet op de tuin geweest. Vooral vanwege ziek, zwak en misselijk. Maar ook door het koude en natte weer van de afgelopen tijd. En dat wordt deze week nog niet beter....

Gisteren toch even snel een kijkje genomen op de tuin. En dit is wat ik zag toen ik in de kas stond en omhoog keek:


Dit is een combinatie van hagel en ijs op het dak van de kas. Ik vond het wel een mooi gezicht, maar misschien valt de foto wat tegen. Als je op de foto klikt, dan zie je 'm wat groter. Misschien is -ie dan toch wel apart. Ik vond het in ieder geval mooi...

Verder zag ik nog dat de knofloken van de buurman er nog heel stoer bij staan, ondanks de koude.


Daarna ben ik snel weer naar huis gegaan. Volgende keer weer meer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten