maandag 10 april 2017

geocachen en (natuur)foto's

Als ik ga geocachen, doe ik dat meestal lekker in de natuur: in een bos, of op het strand, lekker struinen door de duinen. Dat soort dingen.

Heerlijk je hoofd leegmaken terwijl je toch niet doelloos rondloopt, je bent immers op zoek naar "de cache".

Tijdens de wandelingen of fietstochten die ik op deze manier maak, maak ik ook graag foto's van de natuur. Veel planten komen bij mij op de gevoelige plaat, maar ook mooie luchten of dieren.


Hoewel het niet zoveel met mijn tuin te maken heeft, wil ik deze foto's toch af en toe op dit blog plaatsen. Om te laten zien hoe mooi de natuur eigenlijk is.



De foto's die je in deze blogpost ziet, zijn genomen in mei 2016, toen ik samen met Manlief ging geocachen op De Zaag, een eilandje in de Nieuwe Maas, ten westen van Krimpen a/d Lek.
De ene kant van het eiland is industriegebied, de andere kant van het eiland bestaat uit bosgebied én er is zelfs een klein strandje.


We hadden toen een mooie dag om te cachen, het zonnetje scheen volop. En, we hadden zelfs even de beschikking over ons eigen Bounty-eiland.


Wat een luxe eigenlijk om tussen zoveel moois te mogen rondlopen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten