zondag 20 augustus 2017

weer terug!

We hebben een heerlijke vakantie in Oostenrijk gehad. Veel gewandeld, heerlijk geshopt in Innsbruck en lekker gegeten.

Dus, bij terugkomst direct richting tuin gereden (nadat de eerste was in de wasmachine zat). En, wat een chaos. De tuin was ontploft! Van het vele onkruid heb ik geen foto's gemaakt, want daar word ik alleen maar verdrietig van....Dat wordt weer hard werken de komende weken om het een beetje in orde te krijgen.

Maar de kas was ook ontploft. De kas zelf niet natuurlijk, maar de planten die erin stonden waren een stuk groter geworden, en er hingen zelfs oogstbare vruchten in!

paprika "Mini Choco Bell"
tomaat "Coeur du Boeuf"
tomaat "Tiny Tim"
Dat is nog eens leuk thuiskomen! Daar werd ik een stuk blijer van dan van al het onkruid. Ik weet in ieder geval wat me de komende weken bezig zal houden... wieden + oogsten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten