dinsdag 7 november 2017

doelen november

Ik had al een lijstje met doelen voor november voorbereid, maar je begrijpt na het vorige bericht vast wel dat het allemaal een maandje opschuift. Ik herhaal voor november gewoon de doelen van oktober.

Dus: de kas leeghalen en schoonmaken en een pad opnieuw bestraten.

Een deel van de tegels heb ik er al uit gehaald, en je ziet meteen wat het probleem is: de tegels zijn gewoon op de aarde gelegd en niet op een flinke laag zand. En op de gewone aarde tiert onkruid welig!



Zie je hieronder al die heermoeswortels? Wat een drama! Dat ga ik zoveel mogelijk uit de grond proberen te halen, hoewel ze wel meters diep kunnen zitten. Dan antiworteldoek erover en een flinke laag bestratingszand. Ik hoop dat dat het heermoes voorlopig/een paar jaar tegen gaat houden.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten