vrijdag 3 november 2017

update doelen oktober

Door het op dit blog publiceren van maandelijkse doelen zou ik een stok achter de deur moeten hebben. Zou....

Want: de doelen van oktober, het uitruimen en schoonmaken van de kas én minimaal 1 pad opnieuw bestraat hebben, zijn er helemaal bij ingeschoten. Er is echt helemaal niets van terecht gekomen. 

Dat wil niet zeggen dat ik helemaal niets gedaan heb op de tuin. Het mag bijna geen naam hebben, maar ik heb uit het moestuingedeelte het onkruid verwijderd (wat groeit dat dit jaar nog lang door, zeg!), en het achterterras heb ik schoongemaakt. En verder heb ik eigenlijk niets aan/op de tuin gedaan. 

een late bloeier
Dat moet in november natuurlijk beter! Voordat er volgend jaar weer getuinierd kan gaan worden, moeten er in de winter voorbereidingen getroffen worden. Dus: ik ga deze maand weer lekker aan de slag op de tuin!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten