woensdag 1 november 2017

zadenruil

Ook dit jaar organiseert Rob van natuurlijk-rijk weer een zadenruil. Hij doet dit al voor de vierde keer. Ik heb er al 3 keer aan mee mogen doen en doe dat dit jaar ook weer. Een uitleg van hoe één en ander in zijn werk gaat, kun je hier vinden.



Wat ik zo leuk vind aan deze zadenruil, is dat er heel verschillende soorten zaden worden aangeboden. De één heeft vooral bloemenzaden, een ander heeft zich toegelegd op tomaten- of paprikazaden.

Ikzelf weet op dit moment nog niet wat ik precies ga aanbieden, ik moet maar eens even door mijn zadendozen heen.



Wil je nu ook meedoen met de zadenruil van Rob, die op 11 november a.s. van start gaat, dan kun je contact met hem opnemen via één van bovenstaande linkjes. Wie weet ruilen we wel zaden van elkaar, leuk!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten